Τελευταία Νέα (EL)

Διεθνής μελέτη εντοπίζει αλλαγές στο DNA παιδιών που θηλάζουν

Modelo de DNA
Modelo de DNA - LightHard/shutterstock.com

Μια διεθνής μελέτη ανέλυσε δείγματα αίματος από περισσότερα από 3.400 παιδιά σε 11 χώρες. Οι ερευνητές συνέκριναν εκείνους που θήλαζαν αποκλειστικά για τουλάχιστον τρεις μήνες με εκείνους που δεν λάμβαναν αυτό το είδος τροφής. Οι διαφορές εμφανίστηκαν σε επιγενετικά σημάδια που ονομάζονται μεθυλίωση DNA. Οι αλλαγές Essas εμφανίστηκαν μετά τη γέννηση και δεν υπήρχαν στο αίμα του ομφάλιου λώρου.

Τα αποτελέσματα δημοσιεύτηκαν στο περιοδικόClinical Epigenetics. Το έργο αφορούσε ιδρύματα όπως το Barcelona Institute για το Global Health, το University του Exeter και το University του Bristol. Οι αλλαγές επικεντρώθηκαν στα γονίδια που σχετίζονται με το ανοσοποιητικό σύστημα και την ανάπτυξη. Οι επιστήμονες μπόρεσαν να διακρίνουν, χρόνια αργότερα, ποια παιδιά είχαν θηλάσει αποκλειστικά αναλύοντας το DNA τους.

Το Alterações εμφανίζεται μετά τη γέννηση

Η μεθυλίωση του DNA λειτουργεί σαν ένας διακόπτης που ρυθμίζει τη δραστηριότητα των γονιδίων χωρίς να τροποποιεί τον γενετικό κώδικα. Στη μελέτη, τα σημάδια εμφανίστηκαν μόνο σε δείγματα αίματος που συλλέχθηκαν στην παιδική ηλικία. Το Isso υποδεικνύει ότι η διαδικασία προέκυψε λόγω θηλασμού και όχι λόγω κληρονομικών παραγόντων.

Οι ερευνητές υπογραμμίζουν τη συνέπεια των ευρημάτων παρά τη γεωγραφική ποικιλομορφία των συμμετεχόντων. Το Ainda προειδοποιεί λοιπόν ότι το μέγεθος του δείγματος, αν και μεγάλο, μπορεί να μην αντιπροσωπεύει όλους τους ανθρώπινους πληθυσμούς. Απαιτούνται έρευνες Mais για να επιβεβαιωθούν τα μοτίβα σε διαφορετικές ομάδες.

Το Mudanças επικεντρώνεται στα γονίδια ανοσίας

Οι επιγενετικές διαφορές συσσωρεύονται κυρίως σε περιοχές του γονιδιώματος που συνδέονται με τη λειτουργία του αμυντικού συστήματος του οργανισμού. Τα σημεία που επηρεάζονται από το Outros περιλαμβάνουν διαδικασίες ανάπτυξης του παιδιού.

  • Metilação υψηλότερο σε γονίδια του ανοσοποιητικού σε παιδιά που θηλάζουν αποκλειστικά
  • Ausência των ίδιων σημαδιών στο αίμα που συλλέγεται κατά τη γέννηση
  • Possibilidade για τον εντοπισμό του ιστορικού θηλασμού μέσω τεστ DNA χρόνια αργότερα
  • Foco θηλάζει αποκλειστικά για τουλάχιστον τρεις μήνες
  • Το Resultados είναι συνεπές σε κοόρτες από 11 διαφορετικές χώρες

Τα σημεία Esses συνοψίζουν τα κύρια ευρήματα της ανάλυσης σε επίπεδο επιγονιδιώματος. Η ομάδα χρησιμοποίησε δεδομένα από την κοινοπραξία Pregnancy And Childhood Epigenetics (PACE).

Οι γνωριμίες θηλασμού Benefícios παραμένουν σε ισχύ

Ο θηλασμός μειώνει τον κίνδυνο άσθματος, παχυσαρκίας, διαβήτη τύπου 1, λοιμώξεις του αυτιού, σοβαρών αναπνευστικών παθήσεων και συνδρόμου αιφνίδιου βρεφικού θανάτου. Τα δεδομένα προέρχονται από το Centers για το Disease Control και το Prevention (CDC) του Estados Unidos.

Para μητέρες, ο θηλασμός σχετίζεται με μικρότερη πιθανότητα καρκίνου του μαστού, καρκίνου των ωοθηκών, διαβήτη τύπου 2 και υπέρτασης. Quanto όσο περισσότερο διαρκεί ο θηλασμός, τόσο μεγαλύτερες τείνουν να είναι αυτές οι προστατευτικές επιδράσεις. Η νέα επιγενετική μελέτη προσφέρει μια πιθανή μοριακή εξήγηση για ορισμένα από αυτά τα οφέλη που παρατηρήθηκαν πριν από δεκαετίες.

Limites από έρευνες και ιατρικές συστάσεις

Οι συγγραφείς της μελέτης αποφεύγουν να ισχυρίζονται ότι οι επιγενετικές αλλαγές βελτιώνουν άμεσα την ανοσία ή την ανάπτυξη. Το Eles ταξινομεί τα αποτελέσματα ως συσχετιστικά και ζητά περαιτέρω έρευνα για τη σύνδεση των σημαδιών μεθυλίωσης με συγκεκριμένα κλινικά αποτελέσματα.

Το Pediatras ενισχύει ότι η απόφαση για το θηλασμό είναι προσωπική και περιλαμβάνει πολλούς παράγοντες. Capacidade σωματικές, εργασιακές απαιτήσεις, ψυχική υγεία και ατομικές προτιμήσεις βαρύνουν την επιλογή. Οι γυναίκες Muitas δεν μπορούν να θηλάσουν ή επιλέγουν να μην το θηλάσουν.

Το CDC συνιστά αποκλειστικό θηλασμό για τους πρώτους έξι μήνες, εισάγοντας σταδιακά στερεές τροφές και συνεχίζοντας για ένα χρόνο ή περισσότερο. Academia Americana από την Pediatria και Organização Mundial από την Saúde πρακτική υποστήριξη μέχρι την ηλικία των δύο ετών και άνω, όποτε είναι δυνατόν.

Impacto για Formula Parents

Ο Pais που επιλέγει τον τύπο δεν θα πρέπει να βλέπει τη μελέτη ως αιτία ανησυχίας. Οι ίδιοι οι ερευνητές λένε ότι εξακολουθεί να υπάρχει ανάγκη σύνδεσης των επιγενετικών αλλαγών με συγκεκριμένα αποτελέσματα υγείας. Η παιδική διατροφή αντιπροσωπεύει μόνο ένα από τα πολλά στοιχεία που επηρεάζουν την ανάπτυξη.

Condições Οι περιβαλλοντικοί, ο τρόπος ζωής και οι κοινωνικοί παράγοντες διαμορφώνουν επίσης τις τροχιές των παιδιών. Το κύριο μήνυμα της έρευνας είναι ότι η βιολογία της πρώιμης σίτισης αποκαλύπτει περισσότερη πολυπλοκότητα από ό,τι φανταζόταν προηγουμένως.

To Top